Sitemap
Mapa webu
A
A
A
Tisk

Seminář "Efektivní komunikace jako nástroj sebeprosazení"

Vloženo: 14.12.2021 | Autor: Maršalová | Zobrazeno: 311x
Ve středu 1. 12. 2021 se v odpoledních hodinách několik studentů třetího a čtvrtého ročníku zúčastnilo semináře s názvem Efektivní komunikace jako nástroj sebeprosazení pod vedením pana Martina Rejhona.


     Pan Rejhon si pro nás připravil řadu aktivit, množství otázek, doporučení na online videa o komunikaci i pracovní listy s úkoly, které jsme si směli nechat, a tak nám zároveň mohou sloužit jako zápis. Názorně nám také pomocí menší soutěže ukázal, jak snadno může dojít k chybnému pochopení při komunikaci mezi lidmi a vysvětlil nám, co to vlastně efektivní komunikace je a jaké jsou její překážky, nebo jaké jsou podmínky úspěchu, ať už při podnikání, či v běžném životě.
    Pan Rejhon odpovídal na všechny otázky kladené studenty a připojil i několik kratších historek ze svého života a vlastních zkušeností.
     Děkuji paní profesorce Maršalové za zorganizování semináře a hlavně panu Rejhonovi za věnovaný čas nám, studentům gymnázia.

Kristýna Schreyerová

studentka společenskovědního semináře

Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu.

Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.

Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.
Analytické cookies
Analytické cookies ANONYMNĚ ukládají data o pohybu na stránkách, stráveném času u jednotlivých stránek apod.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sledují návštívené stránky uživatele a jsou využívané k cílené reklamě u služeb jako je např. Facebook, Seznam nebo Google.
Kotva